1. Kiedy towar zostanie wysłany?

Wszystkie zamówienia staramy się realizować najszybciej jak to możliwe, zazwyczaj wysyłamy towar następnego dnia, wyjątkiem są zamówienia towaru nietypowego, produkowanego zgodnie z indywidualnymi preferencjami. Maksymalny czas realizacji wynosi 3 dni robocze, jeżeli miałby ulec wydłużeniu, Kupujący zostanie o tym poinformowany.

2. Jaki jest czas realizacji zamówień hurtowych?

Do każdego zamówienia, także hurtowego, podchodzimy indywidualnie. W przypadku zamówień hurtowych konsultujemy i oceniamy czas produkcji i dostawy.

3. Kiedy sklep zaczyna realizować zamówienie?

Zamówienie realizujemy po otrzymaniu informacji o wpłacie lub po wybraniu przez Kupującego opcji wysyłki za pobraniem.

4. Czy jeśli wybiorę płatność "za pobraniem" przesyłka zostanie zrealizowana szybciej?

Nie, obowiązuje taki sam termin realizacji dla wszystkich przesyłek. Wyjątkiem są zamówienia opłacane przelewem tradycyjnym – realizowane po zaksięgowaniu środków na koncie.

5. Jaki dowód zakupu zostanie wystawiony?

Do każdego zakupu wystawiany jest paragon fiskalny lub na żądanie faktura VAT dla Kupującego, który podczas składania zamówienia zaznaczy opcję faktury i poda dane niezbędne do jej wystawienia.

6. Kiedy otrzymam dowód zakupu?

Każdorazowo dowód zakupu dołączany jest do paczki i znajduje się w kopercie pod listem przewozowym (a w przypadku dostawy drobnych przedmiotów – znajduje się wewnątrz koperty foliowej).

7. Kiedy zostaną pobrane opłaty z mojego konta?

Edrewniany obsługuje płatności za pomocą platform HotPay, Przelewy24. Pobranie opłat w obu przypadkach następuje automatycznie. Jeżeli z jakiegoś powodu zamówienie zostanie anulowane otrzymasz całkowity zwrot poniesionych kosztów.

8. Która firma kurierska realizuje zamówienia?

Wszystkie przesyłki do długości 200 cm wysyłane są za pośrednictwem firmy GLS, natomiast przesyłki o długości w przedziale 201-250 cm odbiera od nas kurier DPD.

9. Czy można zamówić towar za granicę i jaki jest jego koszt?

Tak, realizujemy wysyłki zagraniczne. Koszt wysyłki ustalany jest wówczas indywidualnie i jest zależny od miejsca dostawy i gabarytów paczki. Wysyłki zagraniczne realizujemy tylko po wpłacie na konto kwoty za zamówienie wraz z kosztem dostawy.

10. Jak mogę złożyć reklamację?

Reklamację można złożyć telefonicznie lub mailowo, opisując szczegółowo czego dotyczy. Każda reklamacja jest rozpatrywana do 7 dni roboczych.

11. Kto pokrywa koszty zwrotu?

Koszt zwrotu towaru do sklepu pokrywa Kupujący, chyba że towar był niezgodny z opisem – wtedy sklep odbiera towar na swój koszt. Każdorazowo przed dokonaniem zwrotu, Kupujący powinien o tym poinformować sklep.

12. Jak można dokonać zwrotu towaru?

Jeżeli Kupujący chce zrezygnować z zakupu i zwrócić towar (zwrotowi podlega tylko towar nieuszkodzony), powinien poinformować sklep o zamiarze odesłania paczki. Do zwracanego produktu powinien być dołączony oryginał rachunku (paragon lub faktura) oraz pisemna rezygnacja z zakupu wraz z numerem konta i danymi jego właściciela, na który ma nastąpić zwrot za zakupiony towar. Produkt przed wysłaniem do sklepu powinien być zabezpieczony przed ewentualnym uszkodzeniem w transporcie. Kupujący sam wybiera formę zwrotu i ponosi jej koszty.

13. Kiedy i jakiej wysokości, otrzymam zwrot za odesłany towar?

Sklep zwróci Kupującemu na wskazany przez niego rachunek bankowy kwotę za zakupiony towar -bez kosztów wysyłki i bez zwrotu kosztów za odesłanie towaru. Zwrot nastąpi do 5 dni roboczych od momentu odebrania kompletnej przesyłki zwrotnej wraz ze wszystkimi wymaganymi dokumentami (dowód zakupu, formularz rezygnacji wraz z danymi do zwrotu).